Welkom!

Welkom op mijn blog, Girl named Lizzy. Hier vind je dagelijks een artikel rond het onderwerp beauty of lifestyle geschreven met liefde door mij, Lizzy.

Have fun!
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Followers

Bloglovin

Follow Blog of Lizzy. ♥
woensdag 29 februari 2012

Essence eyeshadow base


Waarschijnlijk heb je er al ooit eens van gehoord of heb je hem in bezit: de Essence eyeshadow base. De veel besproken basis voor je oogschaduw. Eerst gebruikte ik de eyeshadow base van Catrice. Maar omdat het een klein flesje was, was hij na een korte tijd al op. Toen ik bij de kruitvat kwam en de Essence eyeshadow base zag liggen greep ik hem meteen beet. Die moet ik uitproberen! Nu heb ik hem een paar dagen in mijn bezit, en ga ik jullie vertellen wat ik ervan vind. 



Deze oogschaduw basis is van de Essence I ♥ stage collectie. Het product zelf vind ik leuk maar niet dat ik zeg wow! Het is gewoon een doorzichtige ‘fles’ met een zwarte dop. De letters op de voorkant vind ik wel erg mooi, en de strepen onder de zwarte dop geven het net iets meer.  In deze basis zit 4 ml, wat ik wel genoeg vind. Verder staat er op de achterkant:
Eyeshadow base for longlasting eye make-up result, ready for stage.
Een simpele maar toch een perfecte omschrijving voor deze oogschaduw basis.


Sorry voor de vieze binnenkant van het flesje.
Deze oogschaduw basis bevat een simpel kwastje die je ook vaak bij lipgloss ziet. Ik vind dat erg fijn want het kwastje is erg zacht.


Hier een swatch van de oogschaduw basis. Zoals je misschien al kan zien is hij heel vloeibaar. Zelf vind ik dat fijn want het trekt dan sneller je huid in. Ook kan je het makkelijker uitsmeren.

Ik ben erg tevreden over deze oogschaduw basis. Ik schrok erg toen ik hem voor de 1ste keer op mijn ogen deed en uitsmeerde. Ik had er veel te veel opgedaan, terwijl dat bij de Catrice eyeshadow base normaal was. Je hebt maar een stipje nodig. Dat is al genoeg voor je bewegend ooglid. De kleur van de oogschaduw basis trekt snel in je huid. Ook een dik pluspunt.

De oogschaduw basis blijft ongeveer 6 uur perfect zitten. Lang genoeg dus. Geen een oogschaduw basis maakt het waar om een hele dag te blijven zitten dus ik ben tevreden.

Ja deze oogschaduw basis is top. Alle verhalen die ik heb gelezen kloppen precies. Ik raad deze ook meer aan dan de Catrice eyeshadow base. Ik weet zeker dat ik er nog heel lang mee ga doen want hij bevalt me prima!

Welke oogschaduw basis gebruik jij?

6 opmerkingen:

  1. Fijn dat ie zo goed is, 'k moet hem ook maar eens uitproberen :)

    Ik vind Essence sowieso een heel fijn merk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De oogschaduw basis van ELF werkt nog beter als ik 't hoor, die flikt 't wel om de hele dag m'n oogschaduw perfect te laten zitten!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik moet ook nog een oogschaduwbasis, nu gebruik ik altijd een klein beetje foundation haha. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze heb ik zelf ook in mijn bezit & hij is fijn!

    BeantwoordenVerwijderen