Welkom!

Welkom op mijn blog, Girl named Lizzy. Hier vind je dagelijks een artikel rond het onderwerp beauty of lifestyle geschreven met liefde door mij, Lizzy.

Have fun!
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Followers

Bloglovin

Follow Blog of Lizzy. ♥
woensdag 21 maart 2012

Catrice Photo finish foundation


De Photo finish foundation van Catrice is een veel besproken foundation. Ik heb al enkele reviews gelezen die stuk voor stuk allemaal positief zijn. Ik ben een tijdje terug bij de kruitvat geweest voor deze foundation, maar ze hadden hem niet in de goede kleur. Toen ik afgelopen zaterdag terug ging hadden ze hem gelukkig wel! Eindelijk kon ik deze foundation uit testen. Ben je benieuwd naar mijn mening? Klik dan snel verder!
 

Let’s begin!
Als ik dit product zie krijg ik niet echt een wow gevoel! Hij is niet erg opvallend en best wel simpel, opzich maakt dat niet zoveel uit. Het gaat toch om de foundation zelf! Maar als ik hem in handen krijg verschijnt er een glimlach op mijn gezicht! De verpakking is van glas, en dat geeft mij een erg luxe gevoel. Zo voelt hij een stuk duurder, terwijl hij eigenlijk best goedkoop is! Ook vind ik pompjes helemaal geweldig! Ik vind dit erg handig werken omdat je dan niet meteen teveel krijgt.

Make-up with fresh & light formulation and light-reflecting pigments, evens out skin imperfections and perfectly matches your skin tone. With soft-focus effect for a naturally glowing complexion without mask-effect!

Goed goed goed! Ik houd namelijk helemaal niet van een foundation die je heel goed ziet. Hij moet goed dekken, maar er moet geen pannenkoek op mijn gezicht zitten.

Deze foundation belooft een 18 uur houdende werking. Ik geloof niet dat hij zo lang blijft zitten. Als dat wel zo is vind ik dat een groot, dik, vet pluspunt! 


Ik heb deze foundation in de kleur 020 rosy beige. Een kleur verder dan de lichtste kleur. Perfect voor mijn huid!


De foundation is erg vloeibaar, wat ik niet erg vind. Ik houd namelijk van vloeibare foundations die makkelijk uit te smeren zijn. Je hebt zo niet veel nodig. 

 Beetje uitgesmeerd.

Helemaal uitgesmeerd.

Ik heb de plaatjes zo gedaan omdat ik het effect op mijn gezicht niet goed op de foto kreeg. Op deze foto’s zie je toch een beetje wat het effect is.

Ik vind deze foundation ontzettend fijn! Zoals je al ziet op de foto hierboven is hij niet te donker maar ook zeker niet te licht. Voor mij gezicht de perfecte kleur! Ik ben erg tevreden over deze foundation omdat hij erg goed dekt. Ook zie je hem niet opvallend zitten. Dat is wat ik wil! Mijn puistjes zijn niet helemaal verdwenen, maar wel grotendeels. Als ik ze helemaal wil wegwerken heb ik ook veel meer nodig dan alleen maar foundation!

Jammer genoeg is het niet waar dat hij 18 uur blijft zitten. Als ik na school thuis kom zie ik nog maar op enkele delen foundation zitten, erg jammer. Deze foundation blijft zeker 8 uur zitten, maar daarna vervaagd hij.

Ja, ik vind deze foundation erg fijn! Nu snap ik waarom iedereen er zo enthousiast over is! Ik blijf deze elke ochtend gebruiken met plezier!

De Photo finish foundation van Catrice is te koop bij de kruitvat voor 6,50.

Heb jij ook de Catrice Photo finish foundation?

1 opmerking:

  1. Een pannenkoek op je gezicht HAHAHA, true! Ik ben ook heel benieuwd naar deze foundation. Ik denk dat ik 'm binnenkort ook ga kopen!

    BeantwoordenVerwijderen