Welkom!

Welkom op mijn blog, Girl named Lizzy. Hier vind je dagelijks een artikel rond het onderwerp beauty of lifestyle geschreven met liefde door mij, Lizzy.

Have fun!
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Followers

Bloglovin

Follow Blog of Lizzy. ♥
maandag 12 maart 2012

Catrice ultimate nudes


Het nieuwe assortiment van Catrice is weer in elke kruitvat te vinden. De nieuwe nagellakjes schieten over de toonbank. Zelf kocht ik een tijdje geleden ook een nagellakje uit de ultimate nudes collectie. Een mooie lichte kleur nagellak met een dikker kwastje! Dat belooft iets goeds! 
 
 
Ik nam mee nummer 070 Same Seine But Different. Een aparte naam als je het mij vraagt! Dit lakje sprak me zo erg aan omdat het een lichte bruine kleur is. Ik houd erg van bruin & nude dus de perfecte combinatie!
Dit potje van Catrice is weer lekker standaard zoals altijd. Een handig vierkant potje waar niks mis mee is! 


Zoals ik hierboven al beschreef heeft dit lakje een nieuwe kwast, namelijk een dikkere. Ik vind dit zeker erg fijn, dus een pluspunt voor Catrice! Je hoeft niet heel vaak te lakken. Na een keer of 3 is je nagel al helemaal gelakt! Erg handig! 
 
 
Het uiteindelijk resultaat! De kleur is precies zoals hij er in het potje uit ziet! Nude en niet opvallend. Toch maakt het mijn nagels helemaal af. De kwaliteit van deze nagellak vind ik wel gaan. Hij is best stroperig. Ook moet je niet te weinig op je nagels doen want dan begint hij te stepen. Het is niet zo dat ik ontevreden ben maar hij lakt niet zoals ik had verwacht. Wel merk je dat het kwastje een stuk fijner is. Een perfecte toepassing! 

Ik heb zeker geen spijt dat ik hem gekocht heb, maar jammer dat hij best stroperig is. Dat had Catrice toch iets beter kunnen doen.

Heb jij al een nieuw lakje van Catrice?

1 opmerking:

  1. Ik had het lakje nog niet in de winkel gezien, maar het ziet er erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen