Welkom!

Welkom op mijn blog, Girl named Lizzy. Hier vind je dagelijks een artikel rond het onderwerp beauty of lifestyle geschreven met liefde door mij, Lizzy.

Have fun!
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Followers

Bloglovin

Follow Blog of Lizzy. ♥
vrijdag 2 maart 2012

Kruitvat dagcréme


Toen ik laatst in de kruitvat was en deze dagcréme spotte dacht ik aan de reviews die ik hier al over gelezen had. Ze waren stuk voor stuk allemaal positief, dus ik twijfelde eigenlijk niet en nam hem meteen mee. Ik gebruik hem nu een aantal dagen en vandaag ga ik jullie mijn mening geven over deze dagcréme. Klik verder als je benieuwd bent!


Voor de verpakking heb ik hem zeker niet gekocht. Ik vind dit product zeker geen beauty maar het gaat om de dagcréme zelf. Toch vind ik dit een minpuntje omdat de verpakking toch het eerste is wat je ziet. Op de voorkant staat een korte omschrijving: pro-vitamine B5 en zijde huidherstellend. Ook staat er onder aan de verpakking dat het voor de normale en gemengde huid is.


Phoe wat een lap tekst op de achterkant zeg, maar dat is begrijpelijk. Er valt natuurlijk het een en het ander over te vertellen. Kennelijk word deze dagcréme ook in Frankrijk verkocht want de uitleg staat ook in het Frans. Deze dagcréme beloofd mijn gezicht een intensieve hydratatie en een stralende huid die heerlijk zacht aanvoelt. Je moet hem elke dag aanbrengen op een gereinigde huid.

Een erg simpele dop waar de dagcréme uit spuit als je erin duwt.


Wat me meteen opviel toen ik hem voor het eerst gebruikte is dat hij echt ongelofelijk zacht is! Als ik hem op mijn huid smeer voel ik mijn huid al meteen zachter worden. Ook heb je maar een beetje nodig voor op je gezicht want hij smeert heel goed uit. De geur die deze dagcréme heeft ruikt trouwens ongelofelijk lekker. Hygiënisch maar toch ook echt een aparte geur.
Je voelt de dagcréme helemaal niet zitten want hij trekt erg snel de huid in. Wat natuurlijk erg fijn is want je hebt niet graag vette handen.
Ja ik ben erg positief over deze dagcréme. Ik kan eigenlijk geen minpuntje bedenken, top dus! Ik ga hem zeker elke ochtend gebruiken want ik merk dat hij mijn huid echt voed.

Welke dagcréme gebruik jij?

4 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen, dat je hier een goede ervaring mee heb! De verpakking ziet er inderdaad een beetje simpel uit, maar net wat je zegt; het gaat om de cremé! Zelf gebruik ik nu de dag-en nacht cremé van Dr van der Hoog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook ooit een dagcrème van Kruidvat gebruikt, maar die vond ik niet zo fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat klinkt toch wel goed.
    Ik gebruik toch graag nivea !
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem ook erg fijn en hij is zo goedkoop! Ik vind de verpakking niet eens zo storend eigenlijk haha.

    BeantwoordenVerwijderen