Welkom!

Welkom op mijn blog, Girl named Lizzy. Hier vind je dagelijks een artikel rond het onderwerp beauty of lifestyle geschreven met liefde door mij, Lizzy.

Have fun!
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Followers

Bloglovin

Follow Blog of Lizzy. ♥
donderdag 16 februari 2012

Ohh! Blushed again...


Jullie hebben hem misschien al eerder zien staan in mijn favorieten van Januari: de Ohh! Blushed again… van Miss Sporty. Een ontzettend fijne blush met 2 kleuren. Een rondje in het midden en eromheen nog een rand.

Ohh! Blushed again… blusher 2 tone to tone shades for instantly glamorous and radiant cheeks for ultra sexy look.


Ik heb deze blush in de kleur 006 Flirtatious. Wauw, wat een leuke naam!
Over de verpakking zelf ben ik niet heel erg tevreden. Het voelt ontzettend goedkoop aan. Ook vind ik hem te simpel. De mooie lettertype en de naam op de voorkant vind ik wel leuk. Een erg originele naam die ik nog nooit eerder heb gehoord. Ohh! Blushed again… Beter kan je niet bedenken toch? 


Zoals ik al op het begin zij heeft deze blush 2 kleuren. Een donker roze en een licht roze. Zelf vind ik deze combinatie helemaal te gek. Wil je wat lichters? Dan ga je voor de middelste. Wil je wat donkers? Dan pak je het randje eromheen. Wil je een combinatie? Mix ze dan! Zelf kies ik meestal voor de combinatie want ik vind zelf dat dat de natuurlijkste en mooiste kleur geeft op je wangen.


Hier de swatches. Links zie je de lichtste kleur, in het midden de wat donkere en rechts een combinatie van alle 2. Je ziet het niet heel goed op de foto maar het zijn alle drie verschillende kleuren. Erg apart wat voor een kleur de blushes samen geven. De pigmentie van deze blush vind ik ontzettend goed. Je hebt niet heel veel nodig.


Hier heb ik de combinatie van de kleuren op mijn wangen. Je ziet het niet ontzettend goed maar dat ligt aan mijn fototoestel. Ik heb de kleuren niet apart gedaan omdat je het verschil niet goed zag op de foto. Ik vind het een ontzettend mooie kleur voor op je wangen. Precies een perfecte kleur die je wangen een natuurlijke kleur (hoe zeg je dat?) geeft.

Ik ben ontzettend tevreden over deze blush! Goede pigmentie en genoeg keuze. Ik raad deze blush daarom ook zeker aan.

Deze Ohh! Blushed again… van Miss Sporty kost rond de 3 euro en is te koop bij de Etos.

Wat vind jij een fijne blush?

2 opmerkingen:

  1. De blush van Rimmel vind ik altijd fijn, en ook de 'Silky Touch' blus van essence
    Ziet er uit als een fijne blush :)
    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen