Welkom!

Welkom op mijn blog, Girl named Lizzy. Hier vind je dagelijks een artikel rond het onderwerp beauty of lifestyle geschreven met liefde door mij, Lizzy.

Have fun!
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Followers

Bloglovin

Follow Blog of Lizzy. ♥
woensdag 15 februari 2012

Quattro eyeshadow essence


Ik heb een tijdje geleden een quattro eyeshadow van essence toegevoegd aan mijn collectie. Nummer 05 to die for om precies te zijn. Een ontzettend palette met 4 oogschaduws. Allemaal richting te kleur bruin. Vandaag laat ik zien wat ik eigenlijk van dit palette vind.


Het product zelf vind ik er simpel, maar toch leuk uitzien. Hij is mooi rond en daar zijn de oogschaduw vormen ook aan toegepast. De kleuren gaan zegmaar over elkaar heen wat een leuk effect geeft. Wat ik wel erg jammer vind is dat de kleuren geen namen hebben. Ik zelf zou dat erg leuk hebben gevonden!


De kleur licht boven neigt naar het witte aan. Deze kleur vind ik erg fijn als highlighter en daar gebruik ik hem dus ook voor. De kleur erlangs is een mooie huidskleur die ik zelf het mooiste vind in je ooghoeken. Dan de 2 onderste. Links onder gebruik ik eigenlijk alleen maar als bruin. De kleur rechts onder dus helemaal niet. Die kleur is voor mij net iets te donker.


Hier de swatches. Zoals je kan zien hebben de oogschaduws een best goede pigmentie. Voor mij mag het net iets meer, maar het is niet zo dat ik ontevreden ben. Zoals je kan zien neigt de 2de kleur echt naar huidskleur, en daarom zie je hem dus minder goed

Ik gebruik heel vaak op mijn ogen de combinatie: de huidskleur oogschaduw en de bruine oogschaduw (de linksonder). Huidskleur doe ik meestal in mijn ooghoeken en de bruine over mijn bewegend ooglid. Dat geeft een erg mooi effect vind ik zelf!

Ik vind dit palette ontzettend fijn. Ik heb hem nu al een tijdje maar ik ben er nog niet op uitgekeken! Ik grijp er nog steeds veel naar! Als je een nude oogschaduw palette zoekt met bruintinten moet je zeker voor deze kiezen! Erg goedkoop en de pigmentie is best goed.

De quattro eyeshadow van essence ligt rond de 2-3 euro en is de koop bij de kruitvat.

Heb jij al een essence quattro eyeshadow?

0 reacties: