Welkom!

Welkom op mijn blog, Girl named Lizzy. Hier vind je dagelijks een artikel rond het onderwerp beauty of lifestyle geschreven met liefde door mij, Lizzy.

Have fun!
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Followers

Bloglovin

Follow Blog of Lizzy. ♥
woensdag 25 april 2012

Budget mono eyelook


Vandaag is het weer tijd voor een ooglook. Het is al een hele tijd geleden dat een ooglook heb gemaak, dus hier is er weer een! Maar niet zomaar een ooglook: een ooglook gemaakt met budget mono's. In totaal heb ik drie kleuren gebruikt en deze gecombineerd. Uiteindelijk kwam er een best opvallend, niet veel gedragen ooglook uit. De mix roze en blauw zorgde ervoor dat mijn ogen spetterde.


Hier een fullface foto. Erg charmant. Zo lijkt deze look niet zo opvallend, maar in het echt is hij dat zeker. Ik zal deze look alleen maar dragen naar een feestje, en dus niet alledaags. 


Deze drie mono's heb ik gebruikt. Erg veel variatie want het zijn drie verschillende merken. Als eerst een blauw mono van Miss Sporty in de kleur 104 angel. Ik heb voor deze gekozen omdat hij erg fris is en bij veel kleding past. Daarnaast ligt een mono van Catrice in nummer 110 Gilbert's Grapefruit. Ik vond het erg lastig om met deze te werken omdat hij erg ligt is, maar als nog erg mooi. And last but not least een mono van Essence in nummer 03 starlight. Een prachtige zilver/witte kleur met goede pigment. 


Als eerst ben ik begonnen met de Essence mono in het zilver/wit. Deze heb ik alleen aangebracht in mijn ooghoeken, omdat hij mijn ogen dan net is meer geeft. Over mijn verdere ooglid heb ik de roze kleur aangebracht, die op deze foto niet goed valt te zien. En als laatste heb ik de blauw kleur aangebracht in mijn crease, wat er voor zorgde dat mijn aandacht meer naar het blauw werd getrokken. De witte en roze kleur heb ik aangebracht met een simpele applicator van de Action. Ik vind deze erg fijn werken en de kleur blijft goed op het kwastje zitten. De blauwe kleur in mijn crease heb ik aangebracht met de smokey eyes brush van Essence. Deze vind ik fijn werken om uit te smeren en te blenden. 


En tada! Dat was de look. Ik merk zelf dat ik nog veel moet leren op het gebied van ooglooks. Zoals je kan zien kan ik het nog niet perfect, maar ik ga zeker mijn best doen om voor uit te komen. Ik wil mijn 'beginnelings' looks ook aan jullie laten zien, zodat jullie later merken dat ik groei.

Wat is jou favoriete ooglook?

Alle producten even op een rij + overige make-up op mijn ogen.
Miss Sporty (blauw) in de kleur 104 angel.
Catrice (roze) in de kleur 110 Gilbert's Grapefruit.
Essence (zilver/wit) in de kleur 03 starlight.
NYC sky rise mascara.
Catrice precision eye pencil.

1 opmerking:

  1. De kleurtjes zijn erg fel naar mijn smaak, maar moet zeggen dat het je heel leuk staat!

    BeantwoordenVerwijderen