Welkom!

Welkom op mijn blog, Girl named Lizzy. Hier vind je dagelijks een artikel rond het onderwerp beauty of lifestyle geschreven met liefde door mij, Lizzy.

Have fun!
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Followers

Bloglovin

Follow Blog of Lizzy. ♥
donderdag 26 april 2012

Personal #3

Jaja ik draag weer een zijstaart vanwege stage!

Jaja een nieuw personal artikel! Een maand geleden schreef ik de tweede, dus het is weer tijd voor een nieuwe. De afgelopen tijd heb ik wel wat dingen meegemaakt, maar niet redelijk veel. Ik heb best een relaxte maand gehad, wat ook wel een beetje wennen was. Benieuwd wat voor mij wennen was? Klik dan verder en neem een kijkje in mijn leven!

Op de fiets naar stage vroeg in de ochtend!

De eerste twee weken waren zoals altijd: gewoon naar school. Ik vond dit niet erg, want na de twee weken had ik twee weken iets anders namelijk: stage! Ik loop sinds vorige week maandag stage bij een bejaardentehuis. Op het begin was het erg wennen want het is iets totaal anders dan school. Ik moest mee de tafel dekken, afruimen, tafels poetsen, mensen naar de kapper brengen en als ik tijd over had mocht ik een praatje houden met de mensen. Op het begin vond ik het balen om zoveel afwas enzo te doen, maar uiteindelijk went het en gaat het automatisch. Ik begon het steeds leuker te vinden omdat het contact met de mensen gewoon erg leuk is! Vandaag als ik deze post plaatst moet ik mijn laatste dag werken. Jammer dat ik afscheid moet nemen van de mensen, maar fijn dat de vakantie begint!


Ik ben weer volop aan het lezen! Een tijdje geleden ging ik naar de bieb met mijn vriendin, en toen was ik verkocht! Ik pikte de boekentijd weer op, en vanaf die dag ben ik elke dag aan het lezen geweest. Meer dan een week geleden had je een artikel kunnen lezen over de boeken die ik had geleend. Die boeken heb ik nog niet uit omdat ik bezig ben met een ander boek! Ja ik ben namelijk nog een keer naar de bieb geweest en heb toen 2 boeken van Helen Vreeswijk meegenomen. (1 daarvan, zie foto boven). De stalker & eerwraak. Momenteel ben ik de stalker aan het lezen, en ik ben verder dan de helft. Echt een aanrader! Echt spannend en ik blijf er naar grijpen! Ook heb ik een abonnement op de hitkrant, en die lees ik natuurlijk ook elke week! Helaas loopt over een paar weken mijn abonnement af. Ik gunde deze hitkrant een plaatsje in mijn personal artikel haha.


En ja hoor ik ben weer verkouden! Bah bah daar heb ik zo'n hekel aan. Ik heb de laatste tijd een hoop zakdoekjes 'verspilt' en de lippenbalsem kon ik echt niet missen. Mijn lippen waren (zijn) zo droog als iets, en daar kan ik echt niet tegen. Ik hoop dat mijn verkoudheid snel over is!

 Keep it? Deze schoenen heb ik al heel lang, maar ik weet niet wat ik er van moet denken. Zijn ze niet te jongensachtig?
 
Een artikel over sporten heb je ook al een keer kunnen lezen. Ik ben dus weer flink aan de gang. Nou... als ik eerlijk ben deed ik 2 weken geleden veel aan sport, maar nou heb ik er geen puf voor. Ik deed 2 weken geleden zoveel aan sport omdat ik een platte buik wil in de zomer. Niet dat ik wil afvallen, maar ik wil mijn buikspieren trainen. Ik deed daarom youtube workouts maar dat heb ik niet meer gedaan. Ik wil dit erg graag weer oppakken, dus dat ga ik ook weer doen... hoop ik! 

Ja, ik heb verder eigenlijk niks bijzonders gedaan. Maar volgende week wel! Ik ga dan op vakantie en naar Bobbejaanland! Ik verheug me er echt op. Lekker ontspannen en lol maken met vriendinnen, daar ben ik aan toe! Deze twee weken stage waren voor mij best zwaar omdat je veel meer moet doen dan op school (lichamelijk). Ik merk dat ik erg moe ben, en echt toe ben aan een tijdje rust.

Zoals je kan zien heb ik niet zoveel foto's van de afgelopen tijd. Dat komt omdat ik niet zoveel bijzonders heb meegemaakt, en eerlijk gezegd heb ik niet zo aan de foto's gedacht. Maar ik beloof voor volgende maand dat er dan een artikel komt met enorm veel foto's! Ik ga meer een foto's bij mijn personal artikels zetten en minder tekst, omdat kijken veel leuker is dan lezen! Dan krijg je nog meer een beeld van wat ik heb gedaan.
Dit was het alweer. Tot de volgende personal met meer foto's!

4 opmerkingen:

  1. Je sneakers!! Jaaa moooi hoor! Niet jongensachtig, ik zou zeggen, wear them with style!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk =D Ik vind die schoenen leuk hoor! De stalker lijkt me vet spannend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien!
    Ik vind je schoenen wel tof, leuk bij een spijkerbroek of een strak kort rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk artikel! Ik vind je schoenen leuk (:
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen