Welkom!

Welkom op mijn blog, Girl named Lizzy. Hier vind je dagelijks een artikel rond het onderwerp beauty of lifestyle geschreven met liefde door mij, Lizzy.

Have fun!
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Followers

Bloglovin

Follow Blog of Lizzy. ♥
dinsdag 24 april 2012

Questions, questions, questions...


Zoals je al aan de titel kan zien ga ik vragen stellen. Best redelijk veel vragen als je het mij vraagt. Deze vraag gaan stuk voor stuk over mijn blog. Hoe kan ik mijn blog verbeteren? En wat willen jullie precies zien? Ik ben hier erg benieuwd naar en wil daarom jullie mening weten. Klik verder en hopelijk heb jij de antwoorden voor mij!


Als eerste filmpjes request. Hier heb ik al 2x naar gevraagd. In een artikel en in een filmpje, maar helaas heb ik daar amper reactie op gekregen. Daarom vraag ik het nog een keer, in de hoop dat er nu wel ideeën komen. Hebben jullie nog een idee voor een leuk filmpje? Wat willen jullie graag zien? Ik ben daar erg benieuwd naar, want zo maak ik de filmpjes voor jullie alleen maar leuker. Deze filmpjes moeten wel richting de beauty en de lifestyle kant gaan, want dat is wat me momenteel erg interesseert. Ik vind het erg leuk om filmpjes te maken, en ik ga hier ook echt mee door. Als er geen ideeën komen zal ik filmpjes blijven maken, maar dan alleen met mijn ideeën. Dus: wat wil jij graag zien in een filmpje?


You ask, I answer is een ding in een filmpje komt. Ik heb daar jullie hulp bij nodig. Wat wil jij graag van me weten? Stel gerust de vragen en zet die in een comment. Als ik genoeg vragen heb maak ik een filmpje daar over en probeer ik alle vragen te beantwoorden. Deze vragen mogen over van alles gaan. Over mijn privé leven (niet té privé graag) of bijvoorbeeld over beauty. Ik ben erg benieuwd naar de vragen en ik hoop ook echt dat er vragen binnen komen anders kan ik dit filmpje niet maken, wat ik erg jammer zal vinden. 


Spam je blog is heeft eigenlijk niks met mijn blog te maken. Ik ben gewoon erg benieuwd naar andere blogs. Zelf volg ik redelijk wat blogs, maar daar mogen altijd nieuwe bij komen! Daarom vraag ik jullie, als je een blog hebt, jou site link in een reactie te zetten. Ik zal dan snel een kijkje nemen. Maak hier gebruik van, want het is ook een stukje reclame voor jou.


Nu komt eigenlijk de belangrijkste vraag die ik jullie wil stellen: wat kan ik beter doen? Hiermee bedoel ik wat jij vind dat beter kan en waar ik verandering in kan brengen. Heb je bijvoorbeeld een irritatie of vind je dat ik meer artikels moet maken van een ander onderwerp, zet de tip dan in een comment en waarschijnlijk zal ik hem dan uitvoeren. Je mag alles zeggen, want zo kan ik mijn blog alleen maar leuker voor jullie maken! Ik wil dat mijn blog nog meer verbeterd, maar daar heb ik jullie hulp bij nodig!

Dit waren eigenlijk de vier dingen die ik aan jullie wou stellen. Ik kon deze dingen apart doen, maar dan kreeg je zoveel vraag artikelen. Daarom heb ik alles bij elkaar gedaan. Ik hoop ook echt dat jullie een reactie sturen, want dat zal mij erg veel helpen. Zoals je merkt wil ik mijn blog verbeteren. Ik wil het leuker maken voor mijzelf maar ook voor jullie, en daar heb ik jullie hulp bij nodig.

Al de vragen even op een rijtje zodat je ze kan beantwoorden als je wilt:
Filmpjes request? - Wat wil jij zien in een filmpje?
You ask, I answer - Waar wil jij graag een antwoord op?
Spam je blog - Wat is je blog?
Wat kan ik beter doen? - Waar wil jij verandering in zien op mijn blog?

Alvast erg bedankt als je het invult. Ik zal je daar erg dankbaar voor zijn!

1 opmerking:

  1. 1. Misschien kun je je kamer showen, of je favo make-up? Of je lievelingsoutfit.
    2. Wat is je ochtendritueel? Bijv. douchen, make up, aankleden etc.
    3. mijn fantastische blog, haha. http://fashionskillsforyou.blogspot.com/
    4. ...moeilijke vraag! Ik vind het iniedergeval wel goed dat je elke dag post! Dat lukt mij niet hoor...

    Liefs!
    ps, mensen reageren bij mij ook nooit op vragen, irritant, haha.

    BeantwoordenVerwijderen