Welkom!

Welkom op mijn blog, Girl named Lizzy. Hier vind je dagelijks een artikel rond het onderwerp beauty of lifestyle geschreven met liefde door mij, Lizzy.

Have fun!
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Followers

Bloglovin

Follow Blog of Lizzy. ♥
vrijdag 20 april 2012

Essence collectie new league


Essence komt binnenkort met een nieuwe limited edition. Niet zomaar een limited edition want deze is geïnspireerd op 3 sporten: golf, hockey & tennis. De kleuren die hier voor al boven uit springen zijn: groen, wit, rood en blauw met een tikje strepen en diamanten. In de jaren 30 was dit heel erg in. Een erg aparte maar leuke collectie waar goed over na is gedacht. Benieuwd welke producten achter dit idee zitten? 


Soft touch eyeshadow 2,29.
Allereerst deze 3 Soft touch eyeshadows. Zulke soort oogschaduws had Essence al in het assortiment, maar nu komen er 3 nude kleuren bij voor een tijdje. Houd jij van de zachte kleuren beige, wit en bruin? Dan is dit zeker iets voor jou. Ik ben zeker fan van nude kleuren en ik denk dat ik de kleur bruin ga aanschaffen. Ik ben erg benieuwd of creamy oogschaduw fijn werkt, want zelf heb ik er nog geen in mijn stash. 

In de kleuren: 01 My Carry in the Wind, 02 Happy Preppy en 03 Oh De Prep.


Waterproof eyeliner pen 2,29.
Een waterproof eyeliner is altijd fijn! Geen haat meer als het er snel af gaat maar met een fijn gevoel de spiegel in kunnen kijken. Zelf draag ik geen eyeliner maar oogpotlood. Ik weet hoe erg ik het vind als mijn oogpotlood eraf is, dus deze waterproof eyeliner zal ook erg fijn werken. Ook deze kleuren hebben ze goed gedaan! 2 fijne nude kleuren die het meeste word gedragen. Zelf gaat mijn voorkeur naar zwart.

In de kleuren: 01 Came - Saw and Conquered en 02 Oh De Prep. 


Liptint €1,99. 
Wat een pretty kleur! En dan nog te bedenken dat hij lang blijft zitten. Natuurlijk moet hij dat bewijzen, maar ik geloof er wel in. Een felle roze kleur waar je erg mee zal opvallen, op positieve manier. Jammer dat er maar 1 kleur van is.

In de kleur: My Retro Jacket's Red. 


Multi Colour Bronzing Powder €2,99.
Om deze collectie nog mooier te maken heeft essence er een bronzer aan toegevoegd. En wat voor een! Deze bronzer heeft een prachtige ruitjesvorm met verschillende kleuren. Zelf ben ik erg benieuwd hoe deze bronzer er op je gezicht uit zal zien. Ik houd niet van te donker, en ik denk ook niet dat deze bronzer je huid te donker maakt. Misschien gok ik het erop en ga ik deze bronzer toevoegen aan mijn collectie.

In de kleur: Go Classy, Go Retro.  


Nailpolish €1,79. 
Natuurlijk kunnen er geen nagellakjes missen aan deze collectie. 4 prachtige kleuren zijn eraan toegevoegd met een mooie shine. Ga voor rood, blauw, bruin of groen en jou nagels zullen erg opvallen. Ik zelf vind het erg mooie kleuren, maar ik ben toch het meest benieuwd naar de bruine. Omdat ik erg van een nude kleurtje houd en weinig bruine kleuren heb.

In de kleuren: 01 My Retro Jacket's Red, 02 Too Blue To Be True, 03 Oh De Prep en 04 Tommy's Favourite Green.


Pocket Brush €1,29 & Hair Ties €1,99.
Essence heeft een keer iets anders namelijk een borsteltje en elastiekjes. Zelf heb ik dit nog nooit gezien bij essence, dus ik ben erg benieuwd naar deze producten. Voor al de borstel lijkt me erg fijn omdat hij lekker klein is zodat je het gemakkelijk mee kan nemen. De elastieken vind ik ook een mooie kleur hebben.

Zoals je al gemerkt hebt ben ik erg over deze collectie te spreken. Ik vind het idee erg goed bedacht, en de kleuren maken deze collectie nog aantrekkelijker. Zelf ben ik het meest benieuwd naar de liptint, omdat hij belooft lang te blijven zitten. Zal het waar zijn? Of is het alleen maar zo omschreven?

Deze collectie is verkrijgbaar in juni, nog even wachten dus!

Wat vind jij van deze collectie?

3 opmerkingen:

  1. De collectie spreekt mij niet echt aan, al vind ik het idee er achter wel leuk! In mijn omgeving zie ik die "kakker"-stijl ook steeds meer "in" worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Er zitten mooie producten bij!
    Dankje voor je reactie en het volgen!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen