Welkom!

Welkom op mijn blog, Girl named Lizzy. Hier vind je dagelijks een artikel rond het onderwerp beauty of lifestyle geschreven met liefde door mij, Lizzy.

Have fun!
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Followers

Bloglovin

Follow Blog of Lizzy. ♥
zaterdag 21 april 2012

In the picture #1: Selena Gomez


Welkom bij mijn eerste in the picture. Hier beschrijf ik de kledingstijl van een bekende acteur of actrice en laat ik een hele rij foto's zien. Vandaag is Selena Gomez aan de beurt. Bekend van vele singles maar de laatste tijd staat ze nog meer in the picture omdat ze het vriendinnetje is van Justin Bieber. Benieuwd wat zij draagt en wat haar kledingstijl is?


Wat me meteen opvalt is dat ze van erg comfy kleding houd. Natuurlijk niet als ze naar een award uitreiking moet, of in haar clips, maar buiten wordt ze regelmatig gespot met comfy kleding. Helemaal niet erg, want wie vind dat nou niet fijn? Op dit bovenste plaatje draagt ze een wollen vest met een 'jogging' broek. Daaronder draagt ze uggs. Wat ze wel erg goed heeft gedaan is dat haar shoes  bij haar vest matcht. In haar vest zit namelijk ook blauw. Wat Selena ook draagt, ze ziet er altijd goed uit. 


Ja ook Selena moet haar banden van haar auto oppompen. Maar hoe ze dat doet: met een blitse outfit en een mooie make-up look. Wat ziet ze er mooi uit! Haar aparte witte vest met daaronder twee slierten die zijn gestrikt passen perfect bij haar broek en schoenen, en haar gouden ketting geeft deze look net iets meer bling bling. Wat me erg opvalt is dat Selena in het dagelijks leven gewoon draagt waar ze zin in heeft, net als wij doen dus. Het ene moment ziet ze er op en top uit, en het andere moment besteed ze een stuk minder aan haar kleding en make-up look. 


Op deze foto zie je dat Selena Gomez ook gewoon een simpele gestreepte shirt draagt met een korte broek. Maar ook dit staat haar erg pretty. Haar lijntje komt erg mooi uit door dit shirtje en omdat ze een korte broek aan heeft zie je haar mooie lange benen. Zelf vind ik de broek helemaal te gek omdat hij van donker naar licht loopt, wat een erg leuk effect geeft. Ze heeft hier niet te veel aandacht aan haar uiterlijk besteed, maar ook niet te weinig. Ik houd er wel van!


Hier zie je Selena Gomez op de rode loper bij de Grammy Awards van 2011. Ze schitterde daar in een gouden jurk. Ze heeft zeker veel tijd gestoken in deze look. Zelf vind ik deze jurk niet zo mooi omdat ik de glans teveel vind, en de vorm van de jurk spreekt me niet zo aan. Toch blijkt het wel weer dat Selena Gomez ook een bling bling kant heeft. Haar haren en make-up zien er trouwens perfect uit. 


Selena Gomez was ook bij de partij bij de instyle and warner bros party. Daar droeg ze een opvallende rode jurk. Ik vind deze jurk zeker mooier als de vorige, omdat deze kleur haar veel beter staat. Haar opgestoken haar vind ik erg goed bij de jurk passen, en lintje op haar buik is een erg goed detail. Ik zie ook meteen dat deze jurk van erg fijn stof is gemaakt, en dat het daardoor nog mooier valt aan de onderkant. Me likes!


Ook op de rode loper van H&M was Selena te vinden. Daar droeg ze geen jurk maar een shirt en een broek. Alles in het zwart maakt haar niet mooi, want hierdoor zijn de kleding stukken moeilijker te zien. Ook vind ik dat ze iets meer kleur in haar kleding had kunnen brengen, want zo lijkt het helemaal geen red carpet look. Haar haar zit wel top, maar jammer dat de kleding het verpest.

Dan nog even een paar foto's van Selena Gomez. 












 
Ik vind de style van Selena Gomez erg leuk. Je kan haar style beschrijven als: chique, comfy and bling bling. Ze draagt wat ze wil, en dat moet iedereen ook kunnen doen. Ook al ben je famous. 

Wat vind jij van de kleding van Selena Gomez? En hoe vind jij in the picture?

5 opmerkingen: