Welkom!

Welkom op mijn blog, Girl named Lizzy. Hier vind je dagelijks een artikel rond het onderwerp beauty of lifestyle geschreven met liefde door mij, Lizzy.

Have fun!
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Followers

Bloglovin

Follow Blog of Lizzy. ♥
zondag 22 april 2012

Essence XXXL nudes lipgloss


Ik kwam laatst bij de Kruitvat en een lipgloss van de XXXL nudes lijn keek me aan. Dit mooie zachte kleurtje trok mijn aandacht. Ik had nog geen lipgloss van deze lijn, dus ik besloot hem mee naar huis te nemen. Vandaag een review over dit mooie kleurtje. Benieuwd of ik geen spijt heb van mijn aankoop? Klik dan verder. 


De verpakking van dit product zorgde ervoor dat ik nog meer naar hem ging kijken. Omdat hij doorschijnbaar is kan je het mooie kleurtje aanbidden en de prachtige sierlijke letters zijn ook niet mis. Om de letters staat een mooie krul wat de look helemaal af maakt. Ik ben fan van de verpakkingen van de XXXL nudes collectie.


Ik houd van nude kleurtjes, en daar voldoet deze kleur zeker aan. Hij heeft een zacht oranje kleur en hij bevat ook enkele glitters. Ik heb nog geen oranje lipgloss in mijn stash, dus dit nieuwe kleurtje is hartelijk welkom! Ik verwacht niet dat hij echt heel fel oranje is, want het is natuurlijk een nude kleurtje. 


Net zoals de vorige lipgloss die ik reviewde, heeft deze lipgloss ook een platte rechte applicator. Dit blijf ik fijn vinden omdat je dan perfect in de hoekjes kan. Wat ik gewend ben van de applicators van essence is dat ze lekker zacht zijn. Ik verwacht ook van deze applicator dat hij lekker zacht is. Zo ziet hij er tenminste wel uit!


Hier zie je de swatch. Zoals ik al verwachte is het pigment niet perfect, maar het kleurtje valt toch duidelijk te zien op mijn arm. Verder glanst hij erg goed, en de glitters zijn nu iets minder te zien. Hij is niet te plakkerig maar ook niet te dun. Deze swatch belooft wat goeds voor op mijn lippen! 


Dan hier het resultaat! Helaas valt hij een beetje tegen. De kleur oranje valt niet echt op mijn lippen te zien. Wat ik wel zie is een kleurloze gloss met veel glitters. Dit vind ik opzich niet erg, want ik vind dit ook best mooi. Maar helaas kan ik nu dus niet zeggen dat ik een oranje gloss in mijn stash heb. Waar ik wel erg tevreden over ben is de applicator! Hij smeert precies zoals ik verwachte. Lekker zacht en hij glijd fijn over je lippen.

Eerlijk gezegd had ik iets meer van deze lipgloss verwacht. De oranje kleur komt niet naar voren, alhoewel ik dat wel had gehoopt omdat Koninginnedag er weer aan komt. Als dat wel zo was was deze lipgloss een perfecte kleur. Maar ach, nu heb ik wel een mooie glitterende lipgloss die je bij alle kleding kan opsmeren.

Heb jij een lipgloss van de XXXL nudes lijn?

2 opmerkingen:

  1. mooie lipgloss , bedankt om me te volgen ik volg je terug :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze ook, en ik heb precies hetzelfde, maar ik vind hem inderdaad alsnog mooi.:)
    Ik ga je terug volgen ! :) x

    BeantwoordenVerwijderen