Welkom!

Welkom op mijn blog, Girl named Lizzy. Hier vind je dagelijks een artikel rond het onderwerp beauty of lifestyle geschreven met liefde door mij, Lizzy.

Have fun!
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Followers

Bloglovin

Follow Blog of Lizzy. ♥
maandag 23 april 2012

My favorite music at the moment


Het is al weer langer dan een maand geleden dat ik mijn favoriete muziek heb laten zien. Wat gaat de tijd toch snel! In deze maand ben ik heel wat nieuwe muziek gaan luisteren. Ik herontdekte nummers, maar er zitten ook een paar liedjes tussen die momenteel erg populair zijn. Denk aan Katy Perry, Kelly Clarkson etc. Benieuwd wat ik de afgelopen tijd heb geluisterd?


Ja Katy Perry heeft weer een nieuw nummer! Ik hoorde dit liedje voor het eerst bij de Kids Choice Awards, en nu luister ik hem dagelijks. Het liedje heeft echt inhoud en heeft een lekker deuntje waardoor je sneller mee zingt. Elke keer als ik hem luister begin ik hem leuker te vinden! Ik begin steeds meer fan te worden van Katy Perry, en ik ben benieuwd naar nog meer nieuwe liedjes van haar. 


7 things van Miley Cyrus bestaat al een hele tijd, maar toen ik leuke liedjes aan het zoeken was op youtube kwam ik deze weer tegen. Ik vind dit liedje voor al leuk om te luisteren als je liefdesverdriet hebt. Ze zingt over 7 dingen die ze haat bij een jongen die ze leuk vind. Ik kan me daar momenteel een beetje in verplaatsen, en dat maakt dit liedje zo leuk. De clip straalt boosheid uit maar ook verdriet, en op het einde komt de blijdschap weer terug. Verschillende emoties worden in dit liedje verwerkt. 


Stronger is het nieuwe liedje van Kelly Clarkson. Een tijd geleden was ik erg fan van haar, maar dat was verminderd omdat ze geen nieuwe liedjes meer uitbracht. Nu begin ik haar liedjes weer steeds leuker te vinden, en dan onder andere haar nummer stronger. Dit liedje maakt me sterk en geeft me een fijn gevoel. Als ik dit liedje op zet als ik chagrijnig ben word ik van zelf blij en kan ik er weer tegen aan.


One direction bestaat al een hele tijd, maar sinds kort begin ik hun liedjes pas leuk te vinden. En dan voor al what makes you beautiful. Ik smelt helemaal van de dingen die de jongens zingen en het deuntje zorgt ervoor dat ik er lekker op ga bewegen. Ik vind dat deze jongens erg leuke stemmen hebben, en ik ga zeker op zoek naar nog meer leuke liedjes van hun! 


Weer een oud nummer die ik herontdekt heb! Love story van Taylor Swift is een echt liefdesnummer waar ik op sommige momenten echt naar verlang. Ik vind het verhaal die ze vertellen over Romeo and Juliet echt mooi, en omdat ik de tekst helemaal begrijp kan ik me erg beter in verdiepen. Dit liedje is trouwens ook erg leuk om te zingen.


Startruck van Lady Gaga is ook al redelijk oud. Hij staat al een lange tijd in mijn muzieklijst op mijn mobiel en laatst kwam ik hem weer tegen. De beat beviel me erg goed en toen Florida begon te rappen was ik helemaal verkocht. Ik vind het gewoon een lekker nummer, that’s it.

Dat was ie alweer! Het zijn best variƫrende nummers, dus misschien zit er ook wel een leuk liedje voor jou tussen. Ik ben benieuwd of ik volgende maand weer nieuwe oldies ga ontdekken, en of er nog leuke liedjes uitkomen. Bedankt voor het kijken en tot de volgende music of the moment!

6 opmerkingen:

  1. Muziek heeft zoveel invloed op je humeur! Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Starstruck! Die is leuk he! En what makes you beautiful trouwens ook. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke liedjes, zeker Stronger kan ik blijven luisteren, zo'n goede tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke liedjes! Ik hou van muziek <3
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke nummers! Hele leuke blog ook trouwens :)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen