Welkom!

Welkom op mijn blog, Girl named Lizzy. Hier vind je dagelijks een artikel rond het onderwerp beauty of lifestyle geschreven met liefde door mij, Lizzy.

Have fun!
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Followers

Bloglovin

Follow Blog of Lizzy. ♥
zaterdag 14 april 2012

Essence XXXL shine lipgloss


Vandaag een review over een lipgloss die ik al een hele tijd in mijn stash heb staan, maar sinds kort heb ik hem weer herontdekt. De XXXL shine lipgloss in nummer 05 super girl. Benieuwd wat ik over deze lipgloss te zeggen heb? Klik dan verder.


De XXXL shine lipglosjes hebben allemaal dezelfde verpakking. Lekker doorschijnend met een grijze dop. Doordat hij zo doorschijnend is kan je de mooie kleur bewonderen. Ik vind hem ook best opvallend staan in mijn stash omdat hij inderdaad echt glanst en hij bevat erg veel glitters.


Zoals de titel van deze lipgloss al zegt glanst hij heel erg. Dat is niet het eerste wat me op valt, maar eerder dat hij erg veel glitters bevat. Ik ben erg benieuwd of dat mijn lippen niet te opvallend maakt. Ja over de kleur ben ik erg te spreken. Niet te licht roze maar ook zeker niet te donker. Deze kleur zou bij veel kleding goed staan, maar voor al natuurlijk perfect bij roze kleding.
Oja nog een detail: de applicator heeft dezelfde kleur als de lipgloss zelf. Goede toepassing, ook al valt het niet zo op.


Mijn applicator is iets anders dan hij normaal moet zijn. Ik heb namelijk nog een XXXL shine lipgloss, maar die heeft een recht plat kwastje. Dit kwastje is een beetje gebogen. Nee dat heb ik niet zelf gedaan, want dat was al toen ik hem voor het eerst gebruikte. Ik vind dit niet erg want hij smeert net zo fijn. Omdat hij zo dun is kan je lekker in de hoekjes, en ook gaat hij erg fijn over je lippen. De applicator is lekker zacht namelijk.


Dan hier de swatch! Zoals ik al zei bevat hij veel glitters, en dat valt ook te zien aan de swatch. Hij heeft precies de kleur zoals ik hem verwachtte. Niet te donker en niet te licht. En ja ook aan deze swatch zie je dat hij lekker glanst. Ik vind de lipgloss niet te dik en er komt genoeg kleur af. Benieuwd of dat op mijn lippen ook zo is.


Op je lippen heeft hij net iets minder kleur dan ik verwachtte. Ik vind dit niet erg, want ik houd wel van een nude kleurtje. De glitters zijn goed te zien en de glans is ook ter sprake!
Op je lippen is de lipgloss helemaal niet zo dik. Hij glijd lekker over je lippen en voelt erg zacht aan. Ik krijg ook een beetje het gevoel dat hij mijn lippen voed.

Ik ben erg blij met deze lipgloss! Ook voor de prijs vind ik hem aan te raden want hij is maar 1,79. Ik heb geen minpunten gevonden, perfect! Deze lipgloss zal je laten schitteren en al je aandacht trekken naar je lippen. Dat komt mede door de glans die er van af spat.

Wat vind jij van deze lipgloss?

0 reacties: