Welkom!

Welkom op mijn blog, Girl named Lizzy. Hier vind je dagelijks een artikel rond het onderwerp beauty of lifestyle geschreven met liefde door mij, Lizzy.

Have fun!
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Followers

Bloglovin

Follow Blog of Lizzy. ♥
zondag 15 april 2012

Shoplog

Ik ben Marije. Marije is kettingen, tassen, hakken, ringen, bloggen, make-up en nagellak verslaafd en een beautylover. Twee keer in de maand zul je een artikel van mij kunnen lezen. Enjoy!


Vandaag heb ik een shoplog voor jullie. Ik ben de afgelopen 4 weken een paar keer naar de Kruidvat geweest en heb wat beautyproducten gekocht die ik jullie ga laten zien!


Als eerste de lipproducten. Ik heb 2 lipglosses (Rimmel en Essence) en een lippenstift (NYC) gekocht. Op de tweede foto ook de swatches:



(Swatches) Links: lippenstift van NYC. (411 Snowcone) Dit is een mooie roze kleur. Best opvallend, zoals je op de swatch kan zien. Dat ben ik niet gewend, ik heb meestal hele rustige kleurtjes, maar ik wilde dit ook eens proberen. Ik heb ‘m nog niet op gehad, maar dat ga ik binnenkort zeker doen! De prijs hiervan weet ik niet meer, maar dat zal ongeveer tussen de 3 en 5 euro zijn. Midden: lipgloss van Essence. (17 Fabulous fuchsia) Deze lipgloss ziet er in de verpakking fel uit, maar als je ‘m op je lippen doet (of swatcht op je hand) dan valt het heel erg mee. Zoals de naam al zegt: het is een fuchsia achtige kleur. Op je lippen laat ‘ie een mooie roze glans achter. En hij ruikt heerlijk, een beetje naar kauwgomballen! Hij kost €1,79. Rechts: lipgloss van Rimmel London. (121 Excess) Dit is ook een roze kleur, maar dan iets lichter dan de lipgloss van Essence. Er zitten glitters in en als ‘ie op je lippen zit, zie je goed dat het echt roze is. De applicator is heel groot. Op zich wel handig, maar je kan niet zo goed bij de hoekjes van je lippen. Deze kost volgens mij €9,99.

Dan de oogproducten. Van Essence heb ik 2 producten gekocht. Een quattro eyeshadow doosje. (09 denim 4.0) Dit zijn 4 mooie blauwe/zilveren kleuren. Ik heb ook nog een oogschaduwbasis gekocht. (I ♥ STAGE eyeshadow base) Deze wilde ik al heel lang, maar telkens vergat ik ‘m mee te nemen als ik in het dorp was of was ‘ie uitverkocht. Maar afgelopen keer dat ik er was waren er nog 2, dus ik heb ‘m gelijk meegenomen! Ik heb ‘m nog niet gebruikt, maar ik ben er super benieuwd naar. Hieronder ook de swatches:



Bovenaan zie je de oogschaduwbasis van Essence. Het is gewoon een vloeibare, huidskleurige basis. De zilveren kleur links op m’n hand is de kleur linksboven in het doosje. De 2e blauwe kleur is de kleur rechtsboven in het doosje. De 3e linksonder en de 4e rechtsonder. Ik vind dat ze allemaal goed pigment hebben, alleen de laatste geswatchte kleur heel ietsje minder. Maar over het algemeen ben ik hier heel blij mee! Dan nu de oogschaduws van NYC:


Als eerste het duo paletje. (805B Vivid impact) Dit zijn 2 kleuren, een heel licht blauwe (beetje tegen het grijs/zilver aan) en een iets donkerdere kleur blauw, maar ook deze is nog heel licht. Een leuk detail vind ik dat de letters NYC erin staan. Helaas slijt dit wel snel weg als je de oogschaduw vaak gebruikt. De oogschaduws zelf: het zijn mooie kleuren, maar niet erg opvallend. Ook zie je bijna het verschil tussen de kleuren niet. In het doosje zie je dat wel duidelijk, maar op je ogen iets minder. En op de swatches al helemaal niet, zie hieronder. Toch vind ik het niet erg dat ik deze gekocht heb, want ik kan er altijd wel wat mee.



Dan nu het andere palette van NYC. (942 Smokey blues) Dit paletje is speciaal gemaakt voor blauwe ogen. Ik heb dus blauwe ogen en toen ik deze zag liggen dacht ik: die moet ik hebben! Ik vind het ontzettend mooie kleuren. Normaal draag ik eigenlijk nooit bruine oogschaduw, maar het wordt maar weer eens tijd dat ik het wel weer op ga doen. Ik ben hier echt heel blij mee. Het pigment is ook heel goed (zie de swatches op de onderste foto) en er zitten een primer base en een illuminator bij, leuk!



En als laatste: een oogschaduw van Catrice. (030 Vanilla sky ride) Hier had ik al veel positieve reviews van gelezen op beautyblogs en ik wilde deze ook graag hebben. Ik ga deze vooral gebruiken als high-lighter en in m’n binnenste ooghoek. Hieronder nog een swatch:



Dit waren alle producten die ik heb gekocht. Ik ben overal blij mee en ik ga binnenkort veel experimenteren met alle nieuwe oogschaduws!

Heb jij de laatste tijd nog leuke beautyproducten gekocht? Zo ja; welke? Fijne zondag!

1 opmerking: