Welkom!

Welkom op mijn blog, Girl named Lizzy. Hier vind je dagelijks een artikel rond het onderwerp beauty of lifestyle geschreven met liefde door mij, Lizzy.

Have fun!
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Followers

Bloglovin

Follow Blog of Lizzy. ♥
vrijdag 13 april 2012

Love songs


Love songs, wat beluister ik die veel de laatste tijd. Dat komt omdat ik totally in love ben, en dan zoek ik deze liedjes automatisch op. Herkennen jullie dat? Vandaag wil ik met jullie de liefdes liedjes delen die ik regelmatig beluister. Deze liedjes raken mij keer op keer als ik ze beluister, en telkens heb ik een beeld voor me met de jongen die ik leuk vind. Ben je op zoek naar liefdes liedjes? Dan ben je hier op het juiste adres! 


A thousand miles gezongen door Vanessa Carlton. Dit nummer kwam ik tegen toen ik het deuntje hoorde in een reclame. Na lang zoeken naar de naam heb ik hem gevonden en ik draai hem nu standaard elke dag. Heel veel zinnen uit deze tekst kloppen precies met hoe ik me voel. I need you and I miss you. Het deuntje wat achter deze muziek zit maakt het helemaal romantisch. Dit is ook weer echt een nummer waar ik een beeld voor me zie.


Wat is without you van David Guetta & Usher veel gedraaid op de radio. Langzamerhand word het minder, maar dit liedje klik ik toch regelmatig aan in mijn muziek lijst. Ik kan me in de tekst inleven en ik zing altijd lekker mee met het refrein. Dit liedje moet ik alleen niet draaien als ik me rot voel, want door de tekst without you ga ik me alleen maar rotter voelen. Dit liedje heeft een erg fijne beat en hij gaat lekker hoog op het refrein. Ja dit liedje is me nog niet ontgaan!


Please don’t leave me van Pink vind ik mooi, maar aan de andere kant ook erg raar. Toen ik de clip zag wist ik niet wat ik moest denken. Ik had een totaal ander beeld bij dit liedje. In de clip word er veel gevochten maar ze kunnen toch niet zonder elkaar. Een aparte combinatie. Ik vind dit liedje voor al zo mooi omdat het een goed refreintje heeft. Het raakt je, en dat is wat ik ook zoek in liefdes liedjes. 


The one that got away van Katy Perry heb je misschien wel gezien in my favorite music at the moment. Dit liedje hoort zeker bij dit rijtje. Deze tekst heeft zoveel indruk op mij gemaakt, en toen ik de clip zag was ik sprakeloos. Een liefdes liedje wat je echt raakt, omdat Katy’s liefde van haar leven een auto ongeluk krijgt. Pf niet inbeelden dat het jou lover is want dat geeft je een akelig gevoel.


Ik word zo ongelofelijk blij van het liedje crazy in love by Beyonce. Het omschrijft mijn gevoel perfect en het deuntje is zeker niet weg te denken. Ik wil stiekem elke keer als ik dit liedje hoor gaan dansen maar laten we dat maar aan Beyonce over. Het is een oldie, maar wel een goede oldie. 


Ik ben niet erg fan van One Direction, maar dit liedje vind ik wel erg leuk. 4 van die cuties die een liefdes liedje zingen, een perfecte combinatie. Zo’n lieve tekst, en wat is het een droom dat ooit een jongen dit tegen je zegt. Ook vind ik het leuk dat de tussenstukjes rustig gaan en dat het refrein een stuk hoger is. 


Yes, Rihanna heeft weer een erg leuk nummer gemaakt! Toen ik het liedje voor het eerst hoorde was ik niet enthousiast, maar toen ik hem vaker draaide kwam hij in mijn hoofd, en ik begon hem steeds leuker te vinden. Als je helemaal verliefd bent is dit liedje perfect, want het beschrijft je gevoel helemaal goed. Bij mij tenminste wel. Ook het deuntje van dit liedje is perfect. Het maakt me blij en geeft me een sterk gevoel.

Dit waren de liefdes liedjes die ik momenteel veel beluister! Ik luister voor al deze liedjes in de periode dat ik erg verliefd ben, maar dat is logisch. Je kan je er helemaal in verdiepen.

Ja, ik ben fan van love songs. Jij ook?

4 opmerkingen:

  1. Leuke liedjes!! Ik ben dol op romantische liedjes, vanwege het hele gevoel wat je erbij krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! Ja, ik vind het ook heel erg leuk om weg te dromen bij liedjes :) (vooral als vriendjelief het op zn gitaar speelt :D)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen