Welkom!

Welkom op mijn blog, Girl named Lizzy. Hier vind je dagelijks een artikel rond het onderwerp beauty of lifestyle geschreven met liefde door mij, Lizzy.

Have fun!
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Followers

Bloglovin

Follow Blog of Lizzy. ♥
maandag 30 april 2012

Happy may holiday


Vandaag weer een lifestyle artikel. Dit keer een positive artikel over de meivakantie, met als laatste nog een mededeling. Ik ben erg blij dat we lekker een weekje vrij hebben. Ik was echt toe aan vakantie, en nu ga ik er ook helemaal van genieten. Benieuwd wat ik nog meer te zeggen heb?

Meivakantie vind ik eigenlijk een van de mooiste vakantie die er is. Het ligt net in de lente periode, en meestal rond deze tijd is het erg lekker weer. Waarschijnlijk komt er met koninginnedag goed weer aan, dus dat is al helemaal fijn. Hopelijk blijft dat de rest van de week zo, want ik heb geen zin in slecht weer. Daar hebben we toch niks aan als we vakantie hebben?! En dan nog de mooiste bladeren die aan de bomen hangen en de mooie bloemen die groeien. Zelf heb ik hier eerlijk gezegd nog niet naar gekeken, maar ik ga er echt op letten! Een voorbeeld wat ik erg mooi vind om te zien is het plaatje hierboven. Erg mooie roze bloemen die mij erg opvallen. 



Ik kan altijd zo genieten van vakanties. Lekker niksen, een boekje op schoot of de tv aan: heerlijk! Lekker muziek luisteren en niet denken aan school. Vakanties maken mijn leven leuk. Ik kan me geen leven voorstellen zonder vakantie. Wat een ellende zou dat zijn. 

Zelf heb ik natuurlijk plannen voor de zomervakantie. Het staat al helemaal vol gepland behalve de zondag. Die dag ga ik lekker relaxen en me voorbereiden voor school. Gelukkig duurt het nog even voordat het zondag is. Maandag middag ga ik op vakantie! Gewoon hier lekker in Nederland. Even er tussen uit. Ik vind dit altijd zo fijn en ik geniet er 100% van. Een andere omgeving doet me altijd goed, en ook de andere dingen die ik op vakantie doe wil ik niet missen. Midgetgolven, zwemmen, bowlen. Dit kan natuurlijk ook gewoon als je thuis bent, maar ik doet dit eigenlijk alleen als ik op vakantie ben. Dan blijft het leuk! Jammer genoeg blijf ik maar tot vrijdag middag weg. De tijd vliegt dan echt voorbij, en wat zal ik balen als het voorbij is. 


Maar gelukkig ga ik die zaterdag naar nog iets leuks. Ik ga met mijn vriendinnen naar bobbejaanland! Ik ben daar toen ik klein was naar toe geweest, dus ik vind het erg leuk dat ik hier nu weer naartoe ga. Ik kan me niks meer van herinneren, dus het park is voor mij eigenlijk een soort van nieuw. Ik ben erg benieuwd naar de achtbanen. Ik zal hier maar niet langer over praten, want anders komt er geen eind aan.

Mijn humeur kan niet meer stuk, en ik hoop die van jullie ook niet. Zoals je merkt heb ik echt een positive mood en dat wil ik met jullie delen. Ik hoop dat jullie ook echt genieten van de vakantie ook al is het een week. De maandag dat je naar school moet breekt zo weer aan, dus geniet voordat het voorbij is. Dan moet je er weer een paar weken tegenaan, en dan is het zomervakantie! Het is nog een hele tijd wachten, maar ik heb er nu al erg veel zin in! Jullie ook?

Jullie hadden al kunnen lezen dat ik wat mee had te delen. Dat is namelijk dat er woensdag en donderdag geen artikel online komt vanwege mijn vakantie. Dinsdag komt er wel een artikel aan, want dan is het weer tijd voor mijn gastblogger! Ik heb helaas niet vooruit kunnen schrijven, omdat ik het daar te druk voor heb. Ik moet nog leren voor school, en dat kan ik volgende week ook niet doen, dus ik moet nu echt veel tijd daaraan besteden. Gelukkig zijn het maar 2 daagjes dat er niks online komt! Heel misschien komt er zaterdag ook geen artikel online vanwege bobbejaanland, maar waarschijnlijk lukt het me wel om vrijdag dat artikel te schrijven. Ik ga erg mijn best doen, en ik hoop dat het gaat lukken! 

Dit waren mijn plannen en mijn mededeling voor volgende week. Ik hoop dat zulke artikeltjes ook een beetje leuk zijn om te lezen. Ik zelf vind het erg leuk om over mijn leven te schrijven, dus waarschijnlijk zul je dit wel vaker zien op mijn blog. 

Ik ben erg benieuwd naar jullie vakantie. Wat gaan jullie allemaal doen in de meivakantie? 

7 opmerkingen: