Welkom!

Welkom op mijn blog, Girl named Lizzy. Hier vind je dagelijks een artikel rond het onderwerp beauty of lifestyle geschreven met liefde door mij, Lizzy.

Have fun!
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Followers

Bloglovin

Follow Blog of Lizzy. ♥
zondag 29 april 2012

Review essence silky touch blush


Natuurlijk heeft essence ook een aantal blushes in het assortiment. Ik had er nooit een van, maar sinds kort heb ik er een toegevoegd aan mijn collectie. Puur omdat ik graag wou weten of ze een goed pigment hebben en of het een natuurlijke blos gaf op mijn wangen. 10 adorable trok mijn aandacht. Een mooie peachy roze kleur. Benieuwd wat ik er uiteindelijk van vond, en hoe deze blush er uit ziet op mijn wangen? Klik dan verder.


De verpakking zelf vind ik erg simpel. Hij is doorschijnend met zilvere letters erop. Als je het aan mij vraagt hadden ze de verpakking wel anders mogen doen. Het is toch het eerste waar je naar kijkt. Maar opzich is het wel fijn dat je meteen de kleur ziet.
In totaal zit er 5 ml blush in. Genoeg om een hele tijd mee te doen!



Zelf had ik nog geen roze kleur in mijn stash, dus die mocht er snel een aan toegevoegd worden. Ook heb ik voor deze blush gekozen omdat hij een erg zachte kleur heeft, en daar houd ik van op blush gebied. Je moet een kleur niet te erg zien, want dat vind ik het niet natuurlijk.


Nog even van wat dichter bij. Deze blush heeft een mooi patroontje wat je nog wel een beetje op deze foto ziet. Hij is inderdaad al van te voren gebruikt, dus daarom is het patroon een beetje vervaagd. Het zijn allemaal lijntjes in verschillende vormen en een paar bolletjes zijn er ook aan toegevoegd. Zelf vind ik dit een erg leuke toepassing, en dat maakt mijn negatiefheid over de verpakking als een stuk minder.


Over het pigment ben ik niet ontevreden, maar ook niet heel erg tevreden. Ik heb een paar keer moeten vegen om een goede swatch te krijgen. Ik vind dit wel jammer, maar zoals ik al zei hoef je een blush van mij niet overdreven erg te zien. Het pigment kan er mee door, maar er zijn natuurlijk altijd betere.


En natuurlijk ook nog een foto van hoe hij op je wangen is! Je moet ook met je kwast een aantal keer over je wangen vegen, maar het uiteindelijke resultaat is erg goed. De kleur is ook erg zacht en natuurlijk op je wangen. Het heeft bijna dezelfde kleur dan als je wangen vanzelf rood worden. Het geeft mijn totale look veel meer, en mijn aandacht word elke keer getrokken naar mijn wangen. 

Ja mijn aankoop heeft goed uitgepakt! Ik zei van te voren al dat ik voor al ging kijken naar het pigment en of het een natuurlijke kleur was op je wangen. Het pigment had voor mij iets meer gekund, maar de natuurlijke kleur heeft hij zeker waargemaakt. Ik ben erg blij dat ik deze peachy roze kleur in mijn stash heb! 

De blushes van essence zijn te koop bij de kruitvat voor 2,00.

Heb jij een blush van essence? 

7 opmerkingen: