Welkom!

Welkom op mijn blog, Girl named Lizzy. Hier vind je dagelijks een artikel rond het onderwerp beauty of lifestyle geschreven met liefde door mij, Lizzy.

Have fun!
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Followers

Bloglovin

Follow Blog of Lizzy. ♥
zaterdag 28 april 2012

Inspirational pictures: bags

Tassen: bij veel meiden het favoriete fashionthing. Zelf draag ik alleen een tas al ik naar school ga, omdat ik nooit niet echt veel mee te nemen heb. Toch wil ik vaker een tas gaan dragen omdat ik ze erg leuk vind staan. Het geeft je look veel meer uitstraling, en dat zal je vast wel zien in de onderstaande foto's. Ik ben dus gaan zoeken op weheartit naar inspirerende tassen en die kwam ik genoeg tegen! Veel verschillende tassen in veel verschillende kleuren.



























  
Ben je ook zo gek van tassen?

6 opmerkingen:

  1. Ik vind echt alle tassen van de plaaatjes leuk! Ik ga je volgen, volg je terug?
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tassen! Hou meer van tassen over 't schouder en wat groffer dan de clutches.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oee, allemaal zo mooi :D
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow mooie foto's, echt leuke tassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o0o0o loveeeee it! so so great and cute :) Hugs form California! xx,
    The Golden Girls

    BeantwoordenVerwijderen