Welkom!

Welkom op mijn blog, Girl named Lizzy. Hier vind je dagelijks een artikel rond het onderwerp beauty of lifestyle geschreven met liefde door mij, Lizzy.

Have fun!
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Followers

Bloglovin

Follow Blog of Lizzy. ♥
donderdag 12 april 2012

My nailstash


Eigenlijk had ik gepland om mijn nailstash te laten zien in een filmpje, maar het is toch maar een artikel geworden. Een artikel met best veel foto’s! Mijn nailstash bevat redelijk wat nagellakjes namelijk 38. Niet enorm veel, maar ik ben er toch erg tevreden mee. Benieuwd wat ik allemaal in dit bakje hierboven heb staan? Klik dan razend snel verder!
Het bakje wat je op de bovenste foto ziet heb ik gekocht bij de Action. Ik weet de prijs niet meer precies, maar zoals altijd lekker goedkoop. Volgens mij kostte die rond de 3-4 euro. Je hebt ook andere maten. Klein, middel en groot. Zelf heb ik de middelmatige. 


Dit zijn dus mijn lakjes. Zoals ik al zei heb ik er 38. Mijn nagelstash bevat voor al veel Essence lakjes omdat ik die best fijn vind werken, en ze zijn lekker budget! Verder heb ik ook nog merken als Catrice, Miss Sporty, Hema & Manhatan.


De meeste lakjes die ik heb zijn van het merk Essence. Deze colour and go lakjes heb ik in totaal 14. Ik heb best veel variĆ«rende kleuren zoals je op de foto hierboven wel kan zien. Over de kwaliteit van deze lakjes ben ik best tevreden. Sommige nagellakjes moet je wel meer dan 1x aanbrengen, en sommige lakjes smeren ook best wel stroperig. Gelukkig vind ik de meeste wel erg fijn. Wat ik voor al erg top vind aan deze lakjes is dat ze maar 1,20 kosten per stuk. Dat is toch geen geld! 


51 mellow yellow, 23 sundancer, 39 lime up!, 79 viva la green, 25 glisten up!, 38 choose me!, 24 underwater, 78 blue addicted, 42 dress for a moment, 43 where is the party?, 62 reach peach, 63 think pink, 72 time for romance, 02 white secret. 


Dan de overige lakjes van Essence. Voor aan ligt de base coat die ik elke keer gebruik als ik nagellak op smeer. Ik vind hem goed werken en hij droogt lekker snel. Dan een huidskleurig lakjes uit de NATvent urista collectie. Daarnaast liggen 2 nail art twins lakjes die bij elkaar horen. Staan erg leuk samen! Dan drie lakjes uit de Multi dimension collectie. Voor al over de paarse ben ik erg te spreken. And last but not least een nail art cracking top coat. Deze vind ik ook best fijn werken, maar jammer genoeg trekt hij wel soms de nagellak zelf mee.


Nail art protecting base coat, NATvent urista lakje in nummer 01 you’re my dragonfly sugar, nail art twins nummer 06 bella, nail art twins nummer 06 edward, multi dimension nummer 29 glam girl, multi dimension nummer 59 purple diamond, multi dimension nummer 39 spicy, nail art cracking top coat.


Catrice lakjes: toch wel de meest besproken. Zelf heb ik er maar vijf van, maar het liefst wil ik er natuurlijk veel meer. Ze lakken erg fijn en dekken perfect! Ook deze prijs is lekker budget namelijk 2,50. Wel vind ik het jammer dat de kleur blauw in je nagels trekt zelfs met base coat!   


450 san francisco, 650 gold finger, 830 salmon and garfunkel, 470 miss piggy reloaded, 400 blue cara ciao.


Dan nog twee overige lakjes van Catrice. First een ultimate nudes lakje die je al hebt kunnen zien in een review. Dit lakje heb ik nog maar 1x gedragen, maar ik ga hem binnen kort weer lekker op mijn nagels smeren! Daarnaast ligt een million styles effect topcoat lakje, van de collectie van een tijdje terug. Dit is een geweldig mooie topcoat met ontzettend veel glitters.


Ultimade nudes nummer 070 same seine but different, million styles nummer C08 have an ice day.


Dit zijn de 3 lakjes die ik heb van Miss Sporty. Deze heb ik alledrie gekregen bij mijn Hitkrant abonnement. Het blauwe lakje heb ik eerlijk gezegd nog nooit gebruikt, en het licht roze lakje maar 1x. Dit lakje is erg licht waar ik niet zo van houd. Het middelste lakje is zo ontzettend mooi! Hij lijkt erg fel maar als hij op je nagels zit maakt het je nagels helemaal chique! 


Naamloos, naamloos, naamloos.


Dan 4 overige lakjes. Als eerst een witte MAX lakje die je koopt bij de Action. Deze gebruik ik alleen voor mijn nagel randjes. Daarnaast ligt een Manhatan lakje die ik heb gekregen van een vriendin. Ik vind deze kleur erg mooi en hij lakt ook erg fijn. Dan een nail whitener van de Hema. En als laatste een nail hardener van Essence.


Naamloos, naamloos, nail whitener, nail hardener.

Dit waren mijn lakjes. Redelijk wat toch? Ik koop de laatste tijd weinig nagellak, maar ik denk dat daar weer verandering in gaat komen. Ik wil mijn nagelstash lekker bijvullen met mooie kleurtjes!

Hoeveel nagellakjes heb jij?

3 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik heb al een poosje niet meer geteld hoeveel lakjes ik heb haha, maar een tijdje terug had ik er 91. In de tussentijd heb ik nog wel wat bijgekocht...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat veel verschillende kleurtjes van Essence (: Je hebt leuke lakjes! xxx

    BeantwoordenVerwijderen