Welkom!

Welkom op mijn blog, Girl named Lizzy. Hier vind je dagelijks een artikel rond het onderwerp beauty of lifestyle geschreven met liefde door mij, Lizzy.

Have fun!
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Followers

Bloglovin

Follow Blog of Lizzy. ♥
maandag 16 april 2012

NYC Sky rise mascara


Vrijdag en zaterdag was er bij de kruitvat een actie: 1+1 gratis! Natuurlijk kon ik deze aanbieding niet weerstaan en ging ik zaterdag naar de kruitvat. In totaal had ik 3 producten gekocht, waaronder deze mascara van NYC. Ik was zo benieuwd naar deze mascara vanwege de dunte en de vorm van de mascara. Benieuwd wat ik er uiteindelijk van vond? 
 

De vorm van deze mascara was het eerste wat me opviel. Wat is ie dun! Hij heeft de breedte van mijn wijsvinger. Ook vielen de schijnende letters me erg op. Ze zijn lekker paars wat het zo opvallend maakt. Aan deze verpakking is niks mis!


Deze mascara belooft mij langere wimpers. Van mijn eigen heb ik niet echt lange wimpers, dus deze belofte mag hij zeker nakomen! Er staat geen verdere informatie op de verpakking voor wat voor een effect deze mascara geeft. Zelf vind ik dit niet zo erg, want ik ga voor de lange wimpers! Oh er zit 7 ml in, wat eigenlijk helemaal niet zo weinig is.


Nu verder naar het borsteltje! Net zoals de verpakking is het borsteltje ook erg klein en dun. Hier ben ik erg benieuwd naar, omdat ik eigenlijk bijna nooit zo'n mini mascara heb gezien, en nog nooit heb getest. Het borsteltje heeft een spiraalvorm die van dik naar dun loopt. Met het onderste dunne deeltje kan je makkelijk bij je ooghoeken, waar ik met dikkere borsteltjes moeilijk bij kom.


Dan het uiteindelijke resultaat! Op deze foto valt het niet goed te zien, wat ik erg jammer vind. Mijn wimpers zijn trouwens van zich zelf al moeilijk te krullen, en ik zal ook nooit een mascara vinden die mijn wimpers wel echt kan krullen en waarbij het ook blijft zitten. Erg jammer, want deze mascara doet dat dus ook niet. Waarschijnlijk zal dat wel zijn bij andere mensen, dus helaas kan ik hier niet precies mijn mening over geven. Maar dat kan ik wel over de lengte! Mijn wimpers lijken inderdaad een stuk langer, en dan voor al mijn onderste wimpers. Deze zijn bij mij ook een stuk opvallender hierdoor. Waar ik ook erg enthousiast over ben, is dat ze goed in model blijven zitten de hele dag. Dat moet een mascara ook maar eens bewijzen! En dat heeft deze gedaan.

Als je zoekt naar een mascara die je wimpers langer maakt raad ik je deze zeker aan. Ook voor de prijs kan je hem niet laten liggen, want hij is maar: 3,00 euro. Geen geld toch?! Zelf heb ik zeker geen spijt van mijn aankoop en ik zal deze mascara ook regelmatig dragen!

Welke mascara gebruik jij momenteel?

1 opmerking:

  1. Ah, dat wordt weer en mascara die ik aan mijn collectie toe kan voegen :-) Leuke blog! Ik volg je terug.

    BeantwoordenVerwijderen