Welkom!

Welkom op mijn blog, Girl named Lizzy. Hier vind je dagelijks een artikel rond het onderwerp beauty of lifestyle geschreven met liefde door mij, Lizzy.

Have fun!
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Followers

Bloglovin

Follow Blog of Lizzy. ♥
dinsdag 17 april 2012

First video - red lips, filmpjes request & dagelijkse make-up

Vandaag mijn staat mijn eerste filmpje online! Dit filmpje gaat over drie verschillende dingen: mijn rode lippen uitdaging, filmpjes request & mijn dagelijkse make-up. Ik heb erg hard mijn best gedaan, maar natuurlijk is het even wennen op het begin. Als je nog tips hebt zet die in een comment, want dat zorgt ervoor dat mijn volgende filmpjes alleen maar beter worden. Have fun watching!

Bij het Quattro palette zeg ik Catrice, maar het is van essence natuurlijk.

Sorry dat dit filmpje zo raar eindigt. Mijn geheugen was op en kreeg er niks meer achter. Nogmaals bedankt voor het kijken, en tot de volgende keer!

Reviews:
Kruitvat dagcréme 

Catrice photo finish foundation
Ohh blushed again
I ♥ stage oogschaduw basis

Quattro eyeshadow essence
Precision eye pencil catrice (geen review)
Sky rise mascara NYC

1 opmerking: