Welkom!

Welkom op mijn blog, Girl named Lizzy. Hier vind je dagelijks een artikel rond het onderwerp beauty of lifestyle geschreven met liefde door mij, Lizzy.

Have fun!
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Followers

Bloglovin

Follow Blog of Lizzy. ♥
zondag 8 april 2012

Random wishlist


Vandaag een random wishlist. Ik heb enkele kleding en producten in gedachten die ik erg graag wil hebben. Sommige daarvan zijn redelijk aan prijs, maar toch hoop ik dat ik ze ooit in bezit ga krijgen. Mijn verjaardag duurt nog bijna een jaar, dus daarvan zal ik deze producten/kleding niet krijgen. Toch ga ik voor enkele dingen op deze wishlist sparen, want ik wil ze gewoon super mega graag. De meeste spullen van deze wishlist zijn online te koop, en ik heb geen idee of ik een aankoop mag doen via internet. Ja het is waar, ik heb nog nooit iets besteld via internet. Best raar toch?

Er staat een kruisje achter bij de kleding/producten die ik het liefst wil hebben.

1. Maybelline illegal length mascara 12,95.
Deze mascara is nog niet heel lang te koop. Mijn eerste blik op de mascara was: die wil ik hebben! Ik heb geen idee waarom ik meteen zo enthousiast was. Misschien wel om de naam of hoe hij eruit ziet. Ik vind deze mascara er erg chique uit zien. Ik krijg het gevoel alsof hij heel duur is, maar eigenlijk valt dat best wel mee. Ik ben erg benieuwd of je wimpers er inderdaad langer van worden. Dit is toch wel de mascara die ik erg graag zal willen hebben.

2. Garnier BB cream 13,99.
Deze BB cream is al best lang te koop, en ik heb geen idee of hij nu nog in de winkels ligt. Maar ik las laatst een review hierover en sinds dien wil ik hem erg graag hebben. Het is een dagcréme en foundation in een, wie wil dat nou niet?

3. ASOS bikini Topje: 55,38. Broekje: 50,76.
Phoe wat een prijzen, maar phoe wat is dit een mooie bikini. Ik kwam achter de ASOS bikini door een post op de blog van Soesja. Ik nam snel een kijkje en tot mijn verbazing zag ik alleen maar mooie bikini's. Het was ook wel even zoeken totdat ik de mooiste zag, maar deze bikini bleef het beste in mijn hoofd hangen. Mij lijken de bandjes die van het midden naar de nek gaan erg fijn, want zo zakt je topje moeilijk af. Ook de patronen vind ik erg zomers, en als je een bruine huid hebt staat de bikini nog beter. Ik denk niet dat ik deze bikini ga kopen, omdat hij toch wel erg aan prijs is. Ach dan blijf ik maar kijken naar dit mooie plaatje.

4. Beautyblender Verschillende webshops te koop. Bij Boozyshop 12,99. x
Beautyblender: wat is er veel over gepraat. Ik heb op vele blogs reviews gelezen en iedereen vind hem erg fijn werken. Ik ben zo benieuwd hoe hij in het echt nou is en of het echt een verschil geeft dan als je foundation aanbrengt met je handen. Van deze wishlist wil ik dit schatje toch wel het liefst.

5. Vila OPALIA jurk zalando 39,95. x
Toen ik deze jurk zag op de site van Zalando dacht ik meteen: hebben, hebben, hebben! Ik vind deze jurk zo mooi omdat hij een prachtige felle turquoise kleur heeft en het strikje op de taille vind ik erg leuk staan. Aan de bovenkant zakt hij een beetje naar beneden en dat geeft een pof effect. Dit mooie zomerse jurkje zal ik graag in mijn kast hebben hangen.


6. Sleek storm palette 8,50.
Ik heb nog geen palette van Sleek, maar ik zal erg graag een paar willen hebben. De palettes zijn van erg goede kwaliteit en het is helemaal niet duur. Dit Storm palette bevatten nude kleuren en wat donkere kleuren. Door de variatie ben ik erg benieuwd naar dit palette. Ook zitten er een paar bruine kleuren in, waar ik toch wel fan van ben.

Dit was mijn wishlist. Het gaat me niet lukken om deze kleding/producten allemaal te kopen, maar ik probeer zoveel mogelijk van deze kleding/producten in bezit te krijgen. 

Heb jij nog een product of kledingstuk die je erg graag wilt hebben?

2 opmerkingen: