Welkom!

Welkom op mijn blog, Girl named Lizzy. Hier vind je dagelijks een artikel rond het onderwerp beauty of lifestyle geschreven met liefde door mij, Lizzy.

Have fun!
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Followers

Bloglovin

Follow Blog of Lizzy. ♥
zaterdag 5 mei 2012

Black and pink stripes


Ja ja: ik ben weer back in town. Na een fijne vakantie te hebben gehad, ga ik nu weer lekker verder met bloggen. Vandaag een outfit artikel want het is al een tijdje geleden dat ik dat ik aan jullie een outfit heb geshowd. Niet zomaar een outfit maar de black and pink stripes outfit. Look at the pictures! 


Mijn totale outfit. Zoals je ziet heb ik de naam helemaal van mijn shirt. Ik vond dit een erg leuke naam omdat het shirt wel het eerste is wat je opvalt waarschijnlijk. Dit is een best casual oufit, maar toch vind ik het geheel iets hebben. Ik vind het erg vrouwelijk en chique. De kleurencombinatie vind ik ook helemaal te gek: roze, zwart en grijs. Niet te opvallend maar ook niet te normaal.


Dan het shirt: toch wel het leukste kledingstuk van de outfit. De 2 kleuren van de strepen matchen perfect bij elkaar. Ook de vorm van dit shirt vind ik erg mooi. Hij loopt niet helemaal naar je nek maar meer naar je schouder. Opzich een best simpel shirt maar ik ben er helemaal verliefd op.


Dan de broek. Deze heb ik erg simpel gehouden want het is namelijk een grijze skinny met verder niks speciaals. Toch vond ik deze erg leuk matchen bij de roze/zwarte shirt. Een knalkleur als broek had hier ook niet bij gepast.


Het enigste sieraad wat ik hieraan heb toegevoegd zijn deze oorbellen. Deze kleur heb ik gematcht met het roze in het shirt, maar je ziet wel degelijk dat het een fellere kleur is. Toch vind ik deze oorbellen erg leuk staan bij deze look en zonder zag het er een stuk minder leuk uit. Ook vind ik veer oorbellen helemaal te gek, dus ik ben tevreden.


Last but not least the shoes! Hier heb ik de schoenen aan die ik bij de vorige look ook had gebruikt. Toch vond ik deze weer er perfect bij staan. Het zwarte in mijn shirt zie je nog eens in mijn schoenen, en zoals je ziet zijn mijn hakken grijs, dus dat matcht perfect bij mijn broek. Ook vind ik hakken bij deze look net iets chiquer. Je zou ook kunnen kiezen voor all-stars of iets dergelijks maar dan oogt je look weer iets anders. Deze hakken maken mijn look chique en daar houd ik van.

Dit was mijn black and pink stripes look. Zelf heb ik deze look al een aantal keer gedragen, maar daar komen zeker meer keren achteraan. Ik voel me erg fijn in deze outfit en dat vind ik het belangrijkst.

Wat vind jij van deze look?

Waar heb ik het gekocht?
Shirt: coolcat.
Broek: takko.
Oorbellen: action.
Schoenen: schoenenreus. 

4 opmerkingen:

  1. Die schoenen zijn fantastisch! Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit, je oorbellen zijn echt heel leuk!
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk shirt, de kleuren staan je goed! En fijn dat je een fijne vakantie heb gehad. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk shirt! Leuke outfit (: liefs.

    BeantwoordenVerwijderen