Welkom!

Welkom op mijn blog, Girl named Lizzy. Hier vind je dagelijks een artikel rond het onderwerp beauty of lifestyle geschreven met liefde door mij, Lizzy.

Have fun!
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Followers

Bloglovin

Follow Blog of Lizzy. ♥
zondag 6 mei 2012

Blog pauze

Deze blogpost is niet zo leuk want ik moet jullie iets mededelen. Ik heb volgende week een soort van proefweek en moet dan best veel leren. Ik ben bang dat als ik door ga met bloggen, ik niet genoeg ga leren en slechte punten behaal. Ik wil erg goede punten halen, dus daarom moet ik het bloggen even aan de kant zetten. Ik heb een weekje rust nodig zodat ik tijd genoeg heb om te leren. Ik weet van mezelf dat als ik door ga met bloggen, ik het bloggen voor laat en het leren komt dan wel vanzelf er na. Ik wil niet dat dat weer zo loopt, en daarom heb ik de keuze gemaakt om een weekje geen blogpost schrijven. Dit zal mij erg helpen om genoeg tijd te hebben om te leren. Ik weet dat het niet leuk is voor jullie, en ik baal er natuurlijk wel van. Het kan momenteel niet anders. Ik hoop dat jullie over een weekje terug zijn op mijn blog en dan weer volop mijn posten gaan lezen. Want jullie lezers maken het voor mij nog leuker om te bloggen, en ik wil jullie niet kwijt raken door dit weekje pauze.

I'm sorry, I need to take a break. Tot over een week! x

3 opmerkingen:

  1. Oh balen inderdaad! Maar ja het is nou eenmaal zo, en ik snap je helemaal! Heel veel succes met je 'soort van proefwerkweek';). Liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jou is dit een verstandige keus en dat moet zo ook gerespecteerd worden. School gaat gewoon voor en dan is het meer dan begrijpelijk dat je even een pauze in last! Heel veel succes met het leren en het maken van je proefwerkweek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. balen, maar wel een goede keuze,
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen